Zespół TPM
Nasz zespół stanowią specjalistki i specjaliści z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Wśród nich są: psychoterapeuci, psychologowie, pedagodzy, trenerzy umiejętności psychospołecznych, psychiatra, specjaliści ds. edukacji seksualnej oraz prawnik. Prace zespołu TPM znajdują się pod stałą superwizją.
Od wielu lat z dużym zaangażowaniem bierzemy udział w realizacji działań i programów dla młodzieży, młodych dorosłych i ich rodzin, m. in. będących ofiarami przemocy, Dorosłymi Dziećmi Alkoholików (DDA), zagrożonych uzależnieniami, marginalizacją i wykluczeniem społecznym, osób doświadczających kryzysów emocjonalnych i cierpiących na zaburzenia emocjonalne i psychiczne oraz dla młodych osób z niepełnosprawnością.
Nasi specjaliści przeszli różnorodne szkolenia w tym zakresie, mają ukończone studia wyższe, a wielu z nich dodatkowo ukończyło lub jest w trakcie podyplomowych szkół psychoterapeutycznych i trenerskich różnych nurtów terapii: poznawczo – behawioralna (CBT), schematu, Gestalt, psychodynamiczna, systemowa, integracyjna, tańcem i ruchem (DMT). Są członkami uznanych stowarzyszeń (m. in. PTP, PTTPB).
W TPM doświadczenie zawodowe zdobywają szkoleni przez nas wolontariusze i stażyści.
Skład naszego zespołu (kliknij na nazwisko, aby rozwinąć szczegóły):
Ewa Starzyk
Prezeska TPM i koordynatorka programów (koordynacja i nadzór merytoryczno – finansowy programów), prowadzi poradnictwo, konsultacje, terapię, pomoc grupową, warsztaty; pedagog , licencjonowany trener Polskiego Towarzystwa Psychologicznego I stopnia po 2–letnim cyklu szkoleniowym spełniającym wymogi “Szkoły trenerów” PTP); psychoterapeutka – ukończyła 4-letnią szkołę psychoterapii w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie oraz 2–letni kurs doskonalenia zawodowego “Systemowa pomoc rodzinie”; absolwentka: Szkoły Socjoterapii i profilaktyki uzależnień OPTA oraz szkoleń: w zakresie praw i wolności człowieka w szkole; w zakresie nadużyć seksualnych; w pracy przy telefonie zaufania; w zakresie uzależnień; w kwestii pomocy ofiarom przemocy; członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego; członek Komisji Dialogu Społecznego ds przeciwdziałania alkoholizmowi przy Urzędzie Miasta St. Warszawy oraz członek Dzielnicowej Komisji Dialogu Społecznego w Dzielnicy Śródmieście.
Anna Przeradzka
V-ce Prezeska TPM, psycholog z wieloletnim doświadczeniem zawodowym (Wydział Psychologii UW), licencjonowana trenerka PTP I stopnia warsztatu umiejętności psychospołecznych (2–letni cykl szkoleniowy spełniający wymogi „Szkoły trenerów” PTP), psychoterapeutka (2–letni kurs doskonalenia zawodowego „Systemowa pomoc rodzinie”; 2–etapowe szkolenie z terapii schematu dla pacjentów cierpiących na zaburzenia osobowości, w tym z pogranicza, wiązki B i C; 4-letnia podyplomowa szkoła psychoterapii poznawczo-behawioralnej w CTPB w Warszawie (program zgodny ze standardami EABCT i PTTPB pod nadzorem Oxford Cognitive Therapy Centre, 2011-15 w trakcie); szkolenia: z zakresu nadużyć seksualnych i pomocy ofiarom przemocy i doświadczenia traumy, socjoterapii i profilaktyki uzależnień, uzależnienia od narkotyków i alkoholu), członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej, członek branżowej Komisji Dialogu Społecznego ds przemocy w rodzinie przy Urzędzie Miasta St. Warszawy. W TPM zajmuje się również sprawami organizacyjnymi i jest współautorką wielu realizowanych programów. Dla młodzieży, młodych dorosłych i rodziców udziela pomocy psychologiczno-terapeutycznej indywidualnej i grupowej oraz prowadzi różnego typu warsztaty.
Renata Pijarowska
dr psychologii (Międzyregionalna Akademia Zarządzania Personelem), mgr profilaktyki społecznej i resocjalizacji (Uniwersytet Warszawski), psychoterapeutka (Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczo Behawioralnej nr 97, Oxford Cognitive Therapy Centre), terapeutka rodzinna (Dyplom Fundacja Bene Vobis), interwentka kryzysowa, trenerka (certyfikat Polskiego Towarzystwa Pierwszej Pomocy Emocjonalnej 12/T-2/2007, studia podyplomowe Zarządzanie kryzysem. Pierwsza pomoc emocjonalna. Szkoła trenerów – NSW, szkoła trenerów OPTA) i superwizorka umiejętności psychospołecznych , (certyfikat PTPPE 23/S-1/20-07), coach (certyfikat PTPPE 124/C-1/2011, Zarządzanie rozwojem osobistym. Szkoła coachów NSW).
Od 1991 do chwili obecnej pracuje w Poradni Towarzystwa Pomocy Młodzieży w charakterze, psychoterapeutki rodzinnej, indywidualnej (młodzież i dorośli) i grupowej oraz konsultantki seksuologicznej (studia podyplomowe Wychowanie seksualne, Akademia Wychowania Fizycznego).
Współpraca z Nadbużańską Szkołą Wyższą – studia podyplomowe „Zarządzanie kryzysem i rozwojem osobistym. Szkoła coachów i trenerów” – współtworzenie programu, prowadzenie zajęć dydaktycznych, liczne publikacje.
Współpraca z Centrum Terapii Poznawczo Behawioralnej w charakterze psychoterapeutki dydaktyczki.
Prowadzi liczne szkolenia i warsztaty w zakresie promocji zdrowia psychicznego, psychoterapii, interwencji kryzysowej, pracy z grupą.
Katarzyna Czyżewska
Z wykształcenia jest psychologiem z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, ukończyła szkolenie psychoterapeutyczne w Instytucie Analizy Grupowej Rasztów. W pracy terapeutycznej bliskie jest jej podejście psychodynamiczne. Jest również trenerem I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. W TPM-ie prowadzi terapię indywidualną, grupy, warsztaty; angażuje się również w sprawy organizacyjne stowarzyszenia: pisanie wniosków, sprawozdań.
Anna Szpotowicz
Pedagog. Absolwentka pogramu szkoleniowego OPTA “Staż” oraz Szkoły Trenerów Umiejętności Psychospołecznych OPTA. Ukończyła również Szkołę Psychoterapii INTRA. Prowadzi konsultacje, terapię indywidualną młodzieży i dorosłych, grupy socjoterapeutyczne dla dzieci, grupy wsparcia i warsztaty dla rodziców.
Małgorzata Pawlonka
Prawnik i psycholog, specjalizujący się w prawie rodzinnym. Zajmuje się poradnictwem dotyczącym rozwodów, alimentów, wykonywania władzy rodzicielskiej, przemocy w rodzinie i in. Prowadzi także warsztaty dla młodzieży z zakresu prawa pracy.
Jola Robak
Jest absolwentką Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji UW , Podyplomowych Studiów z zakresu Wychowania Seksualnego na UW oraz innych specjalistycznych szkoleń z zakresu psychoterapii i seksuologii. Jest także licencjonowanym trenerem warsztatów grupowych. Jest certyfikowanym psychoterapeutą Polskiego Towarzystwa Poznawczo – Behawioralnego. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego i Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Posiada wieloletnią praktykę w prowadzeniu terapii indywidualnej i grupowej między innymi w depresji; zaburzeń lękowych i innych; problemów związanych z orientacją seksualną i tożsamością płciową; terapii związków hetero- i homoseksualnych.
Katarzyna Bielecka
Pedagog, psychoterapeutka indywidualna i rodzinna, trenerka z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, magister profilaktyki społecznej i resocjalizacji UW, Szkolenie Podyplomowe w Terapii Poznawczo- Behawioralnej – certyfikat Terapeuty Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo Behawioralnej i Oxford Cognitive Therapy Centre 2002 – 2004; kurs doskonalenia zawodowego “Systemowa pomoc rodzinie” oraz inne szkolenia specjalistyczne i dotyczące pracy z rodziną, grupami, terapią; ma wieloletnie doświadczenie w pomocy psychologiczno-pedagogicznej (interwencje, terapia, wsparcie, mediacje rodzinne, poradnictwo i terapia rodzinna) w ramach różnych programów realizowanych w TPM, Komitecie Ochrony Praw Dziecka i Bielańskiej Poradni Rodzinnej na rzecz osób i rodzin dotkniętych przemocą, problemem alkoholowym i kryzysami emocjonalnymi; doświadczenie w zakresie diagnozy i terapii dzieci wykorzystywanych seksualnie i ich rodzin.
Radosław Ścibek
Psychoterapeuta, absolwent Wydziału Stosowanych Nauk Społecznych i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Psychoterapeutów i Trenerów grupowych Gestalt – Instytut Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie – Instytutu Stowarzyszonego w EAGT i FORGE, Certyfikowany Coach ICC, pracownik akademicki związany z Wyższą Szkołą Bankowości w Toruniu – współprowadzi Studia Podyplomowe Psychologii Zarządzania.
Sylwia Kuczyńska
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im M. Grzegorzewskiej w Warszawie (pedagogika ogólna, studia podyplomowe WWR) oraz Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej (kulturoznawstwo). Obecnie w trakcie szkolenia certyfikowanego psychoterapeutycznego w Szkole Transkulturowej Terapii Pozytywnej w Lesznie. Pedagożka, terapeutka, trenerka TUS, nauczycielka wspomagająca, absolwentka kursu PPT, konsultantka dla osób w spektrum autyzmu i ich rodziców. Obecnie zawodowo zajmuje się wspieraniem osób w spektrum i ich rodzin – ma doświadczenie w pracy zarówno z najmłodszymi dziećmi w wieku przedszkolnym, jak i szkolnym oraz młodych dorosłych i dorosłych. Prowadzi również warsztaty dla młodzieży i rodziców. W TPM prowadzi konsultacje indywidualne i zajęcia grupowe dla młodzieży i młodych dorosłych (zwł. w spektrum autyzmu) oraz ich rodziców. W pracy szczególnie ważna jest dla niej otwartość na drugiego człowieka, relacyjność oraz umiejętność słuchania. Wierzy, że w grupie siła, a w jednostce moc. Jest zwolenniczką towarzyszenia ludziom i wspierania ich własnego potencjału.
Anna Martyniuk-Białecka
Psycholożka, surdopedagożka, a wkrótce również absolwentka filologii polskiego języka migowego. Ukończyła m.in. kurs I stopnia terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, trening zastępowania agresji, kurs z zakresu pracy metodą dramy oraz inne szkolenia z dziedziny pomocy psychologicznej, które łączy i wykorzystuje w pracy z młodzieżą i młodymi dorosłymi. Pasjonatka polskiego języka migowego. Uwielbia działania warsztatowe z grupą, posiada doświadczenie w pracy z Głuchą młodzieżą.
Magdalena Abramczyk
Absolwentka Studiów podyplomowych „Praktyczna Psychologia Społeczna” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (obecnie Uniwersytet SWPS) oraz Studium Coachingu SWPS we współpracy z Laboratorium Psychoedukacji. W trakcie szkolenia w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt (akredytacja European Association for Gestalt Therapy). Na bieżąco bierze udział w superwizjach i szkoleniach pogłębiających wiedzę np. EMDR dla Gestaltystów (Dom Psychoterapii Gestalt), dr Robert Fischer (Sexual Grounding Therapy) czy dr Russ Harris — „ACT w pracy z traumą, Praca z ciałem, umysłem i emocjami” (ACT – Acceptance and Commitment Therapy). Jako psychoterapeutka pracuje w nurcie Gestalt (humanistyczno-egzystencjalnym) koncentrując uwagę przede wszystkim na doświadczaniu życia w teraźniejszości oraz człowieka jako całości (myśli, emocje, ciało). Ma doświadczenie w prowadzeniu Arte terapii dla grup oraz mentoringu, coachngu i warsztatów rozwojowych w międzynarodowej organizacji (Proffesional Women Network). Absolwentka 2-letniego stażu wolontarystycznego w TPM, gdzie prowadziła terapię indywidualną oraz asystowała w terapii grupowej. Pracuje z młodzieżą, dorosłymi i parami.
Urszula Zygmunt
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie (specjalność: psychologia kliniczna), psychoterapeutka w trakcie szkolenia. Uczestniczy w całościowym, czteroletnim kursie psychoterapii „Psychoterapia psychodynamiczna”, atestowanym przez Sekcję Naukową Psychoterapii i Sekcję Naukową Terapii Rodzin Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Prowadzi psychoterapię indywidualną osób dorosłych w nurcie psychodynamicznym. Specjalizuje się w pracy z osobami doświadczającymi zaburzeń nastroju, zaburzeń lękowych, zaburzeń osobowości, dolegliwości psychosomatycznych, trudności w relacjach interpersonalnych i w życiu zawodowym, będących w kryzysie, cierpiących z powodu straty, żałoby.
Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas stażu klinicznego w Klinice Psychologiczno-Psychiatrycznej PsychoMedic i Poradni Specjalistycznej Młodzieżowy Ośrodek Profilaktyki i Psychoterapii „MOP” oraz współpracując z Poradnią Psychologiczną „Strefa Myśli”. Uczestniczyła w licznych szkoleniach dotyczących m.in. diagnostyki i planowania interwencji terapeutycznych, zjawisk występujących w procesie psychoterapii, psychosomatyki, mentalizacji, pracy z osobami w żałobie. Pracuje pod stałą superwizją. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz Sekcji Naukowej Psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. Absolwentka stażu wolontarystycznego, a aktualnie realizatorka programów w TPM dla młodzieży i rodzin doświadczających przemocy, zagrożonych alkoholizmem, wykluczeniem społecznym i osób z niepełnosprawnościami.
Monika Szeliga
Pedagog, trenerka, psychoterapeutka. Członkini zarządu TPM. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Pedagogika resocjalizacyjna, Instytutu Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie – 4-letniego szkolenie z zakresu psychoterapii oraz Szkoły Trenerów. Prowadzi psychoterapię indywidualną osób dorosłych i młodzieży, treningi asertywności, relaksacyjne i radzenia siebie ze stresem, grupy rozwoju osobistego. Prowadzi szkolenia z zakresu pomocy psychologicznej, edukacji seksualnej, profilaktyki hiv/aids, umiejętności społecznych i zdrowia.Tworzyła i prowadziła projekt edukacyjny dotyczący równouprawnienia kobiet i mężczyzn.
Dorota Gąsiorowska
Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu w Poznaniu w 2002 r.- psychologia, specjalizacja psychologia kliniczna, seksuologia)
Psycholog, psychoterapeuta, absolwentka Szkoły Psychoterapii w Ośrodku „Intra” 2005-2009, ukończyła Studia Podyplomowe Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii 2004 – 2006, Trener grupowy poznawczo- behawioralnej profilaktyki agresji „Trening Zastępowania Agresji ART” (Szkoła Profilaktyki Uzależnień w Warszawie)
Szkolenia z zakresu interwencji i przeciwdziałania przemocy :
„Strategie Interwencji Kryzysowej”,
„Interwencja wychowawcza w sytuacji kryzysowej” (Ośrodek Szkoleniowy MARATON przy Fundacji Na Rzecz Zapobiegania Narkomanii
„Procedura Niebieskie Karty” Ośrodek Informacji Prawniczej , Kurs Poznawczo-Behawioralnej Profilaktyki Agresji,
udział w zespole interdyscyplinarnym, grupie roboczej Niebieska Karta; członek zespołu interwencji kryzysowej w PPP 18 na Ursynowie;
„Konsekwencje wzrastania w rodzinie z problemem przemocy”. (Instytut PARPA), „Od zaniedbania do krzywdzenia. Sytuacja dziecka w rodzinie z problemem alkoholowym” (Instytut PARPA),
Udział w konferencji „Powiedz komuś” – jak pomóc dzieciom dręczonym i molestowanym”, udział w szkoleniu na temat zapobiegania przemocy rówieśniczej pt. Program przciwdziałania przemocy- STOP” (Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju i Integracji Środowisk Szkolnych- Bliżej Dziecka)
Udział w realizacji projeków prowadzonych przez TPM dot. przeciwdziałania przemocy i pomocy psychologicznej osobom doświadczających przemocy rówieśniczej, rodzinnej oraz kryzysów psychicznych, zaburzeń psychicznych itp.- prowadzenie działań interwencyjnych, terapii młodzieży, osób dorosłych oraz rodzin doświadczającym aktualnie i w przeszłości różnorodnej przemocy (psychicznej, fizycznej, seksualnej);
Agata Fijewska
Psycholog, trenerka; ukończyła Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Szkołę Trenerów w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej “Intra”, Obecnie podnosi swoje kwalifikacje w szkole przygotowującej do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty, realizowanej przez Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej “Intra”. Posiada doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi.
Anna Szyniszewska-Łukasik
Psycholog, psychoterapeuta tańcem i ruchem, coach ICC, trener biznesu. Prowadzi terapię metodą DMT zapraszając do pracy ciało. Pracuje holistycznie. Posiada doświadczenie z różnego typu trudnościami osobistymi jak i z problemem uzależnienia, nerwic, osobami w kryzysie.
Małgorzata Wojdowska
Trenerka, mediatorka, psychoterapeutka humanistyczna ( w trakcie); kształcona w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, Szkole Trenerów Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys w Krakowie, Instytucie Psychologii Zdrowia PTP – Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie ,w Polskim Centrum Mediacji- specjalistyczne szkolenia z zakresu mediacji uprawniające do prowadzenia mediacji, Szkole Psychoterapii Intra w Warszawie. Prowadzi mediacje karne, rodzinne, cywilne, gospodarcze , a także szkolenia, warsztaty grupy, treningi , głównie we współpracy z organizacjami pozarządowymi. W TPM prowadzi warsztaty, szkolenia, treningi umiejętności społecznych, grupy oraz psychoterapię indywidualną, ponadto jest specjalistą ds. rekrutacji, monitoringu i ewaluacji programu terapeutycznego „Pomoc młodym osobom z niepełnosprawnością”.
Małgorzata Różycka
Psycholożka (absolwentka Wydziału Psychologii UW, specjalizacje: psychoterapia, wspieranie rozwoju osobowości), certyfikowana psychoterapeutka tańcem i ruchem (absolwentka 4 –letniego szkolenia w Instytucie DMT – Polskim Instytucie Psychoterapii Tańcem i Ruchem), trenerka (szkolenie „Trener sTOP” organizowane przez Stowarzyszenie Trenerów Organizacji Pozarządowych). Sekretarz Polskiego Stowarzyszenia Psychoterapii Tańcem i Ruchem. Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała współtworząc Stowarzyszenie Wszechstronnego Rozwoju „PUENTA”. Posiada doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą z rodzin dysfunkcyjnych i zagrożonych przemocą, a także z rodzin zastępczych, z osobami uzależnionymi i współuzależnionymi, z osobami niewidomymi i słabowidzącymi, z osobami z niepełnosprawnością fizyczną, z amazonkami, z osobami ze schizofrenią. W TPMie prowadzi psychoterapię indywidualną i grupową, warsztaty i treningi umiejętności społecznych oraz grupy rozwoju osobistego, pracując pod stałą superwizją.
Marek Wójs
Absolwent studiów psychologicznych ze specjalizacją psychologii klinicznej, psychoterapeuta, teolog. Autor pierwszych w Polsce badań ilościowych nad wpływem metody DMT na zmiany poznawcze i emocjonalne wśród uczestników terapii. Posiada doświadczenie w prowadzeniu psychoterapii indywidualnej i grupowej. Od trzech lat zajmuje się pracą z dziećmi w wieku przedszkolnym, jak i szkolnym, posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą, studentami, osobami dorosłymi w kryzysie wieku średniego oraz z osobami po 75 roku życia. Specjalizuje się w pomocy osobom w kryzysie, po doświadczeniu traumy, w leczeniu nerwicy natręctw, zaburzeń odżywiania (bulimii i anoreksji) oraz w terapii małżeńskiej, pracy z parami. W pracy terapeutycznej stosuje podejście integratywne, korzysta z technik uruchamiających ciało. Prowadzi psychoterapię także w języku angielskim. Obecnie praktykę kliniczną prowadzi w Ośrodku Gabinety Terapii i Rozwoju Skrzydła Osobowości oraz w Towarzystwie Pomocy Młodzieży, pracując pod stałą superwizją.
Katarzyna Goljan
Magister psychologii absolwentka Wydziału Uniwersytetu Warszawskiego w 2001 roku stanowisko: psycholog. W TPM prowadzi terapię w nurcie psychodynamicznym po ukończeniu Krakowskiego Centrum Terapii Psychodynamicznej. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie seksuologii klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym, które przygotowały do samodzielnej pracy w zakresie diagnostyki i terapii zaburzeń seksualnych. W TPM zajmuje się również m.in. pierwszym kontaktem z odbiorcami, zajmuje się też pozyskaniem funduszy z różnych źródeł.
Dominika Drużka
Psycholog, doświadczenie zdobywała m.in. podczas staży i praktyk zawodowych w organizacjach pomocowych takich, jak Fundacja Kierunek-Rozwój (terapia uzależnień), Fundacja Dzieci Niczyje (telefon zaufania dla dzieci i młodzieży 116111), Szpital Wolski (praktyki na oddziale dziennym), Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie na oddziale profilaktyki i zapobiegania nawrotom psychoz, Towarzystwo Pomocy Młodzieży, Fundacja Promocji Zdrowia Seksualnego im.dr Stanisława Kurkiewicza (jako edukator seksualny), w Centrum Wspierania Rozwoju Esperi – (jako asystent cień i terapeuta dziecka ze spektrum autyzmu. Aktualnie pracuje w TPM prowadząc pomoc psychologiczno – terapeutyczną, grupy i warsztaty. Psychoterapeutka humanistyczna w trakcie nauki.
Anna Solarska-Gielec
Psycholog, psychoterapeuta, ukończyła 4 letnie szkolenie z psychoterapii w Instytucie Analizy Grupowej Rasztów, odbyła cykl szkoleń poświęconych zagadnieniom przemocy w rodzinie, interwencji kryzysowej i przemocy seksualnej wobec dzieci zorganizowanych przez Niebieską Linię, Instytut Psychologii Zdrowia oraz Fundację Dzieci Niczyje. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy grupowej, socjoterapeutycznej, warsztatowej i indywidualnej z młodzieżą i dorosłymi. Ponadto w ramach studiów magisterskich ukończyła dwuletnią specjalizację „Terapia Rodzin i Małżeństw”, pracowała także na Oddziale Leczenia Zaburzeń Nerwicowych w Szpitalu MSWiA w Otwocku.
Hanna Strzałkowska
Psychoterapeutka, badaczka, socjolożka, absolwentka Instytutu Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego i 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Polskim Instytucie Psychoterapii Tańcem i Ruchem. Prowadzi psychoterapię w nurcie DMT, w procesie psychoterapeutycznym uwzględniając nie tylko to co dzieje się w myślach i emocjach, ale także w ciele. Za główny cel przyjmuje integrację tych często rozłączonych sfer funkcjonowania człowieka tak, by wspierać pacjentów w życiu w zgodzie i spójności ze sobą oraz harmonii z innymi ludźmi i światem. Członek komisji rewizyjnej Polskiego Stowarzyszenia Psychoterapii Tańcem i Ruchem; absolwentka 2 letniego stażu wolontarystycznego w TPM z młodzieżą i rodzinami doświadczającymi przemocy, zagrożonymi alkoholizmem, wykluczeniem społecznym. W Towarzystwie Pomocy Młodzieży prowadzi psychoterapię indywidualną i grupową, pracuje z młodzieżą, osobami dorosłymi i rodzicami.
Filip Faliszewski
Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (obecnie Uniwersytet SWPS) oraz Szkoły Psychoterapii w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA w Warszawie, trener umiejętności psychologicznych i trener Treningu Umiejętności Społecznych, ma wieloletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą jako psycholog szkolny i psycholog sportu oraz z 2 letniego stażu w Towarzystwie Pomocy Młodzieży, gdzie prowadził terapię indywidualną. Pracuje z osobami dorosłymi i młodzieżą. Zarówno w życiu codziennym, jak i w praktyce terapeutycznej kieruje się filozofią humanistyczną i egzystencjalną. Podstawą jego pracy jest szacunek i akceptacja dla świadomych wyborów dokonywanych przez klientów oraz zwiększanie poczucia wpływu na swoje życie.